Digitale technologie blijft de wereld continu transformeren aan een steeds sneller tempo. Niet enkel onze gedragspatronen, waarden en verwachtingen wijzigen in ijltempo, maar de digitale revolutie sijpelt ook steeds meer binnen in onze woon- en werkomgevingen. Voor ondernemingen is het een absolute noodzaak om de nieuwe kansen die dit biedt te omarmen en er actief mee aan de slag te gaan. Evolueer mee met klantenverwachtingen en verhoog de veerkracht van uw onderneming.
Praktijkcase 1
Digitale procesinnovatie leidt tot wegnemen van alle frictie voor de klant.
Dries Tindemans, Digital Transformation Officer bij Van Hoecke
Ontwikkeling van een ‘conversational interface’, 100% op basis van input van eindgebruiker en professionele klant
Praktijkcase 2
VEL_YOU, de weg naar een circulair slaapsysteem met gedigitaliseerd slaapadvies
Valerie Veldeman / Geert Geerkens, Veldeman Bedding
Veldeman Bedding illustreert hoe het streven naar een superieure klantenbeleving hand in hand kan gaan met een meer duurzame slaapoplossing
Keynote
Crack the Magic Formula for the Day after Tomorrow
Rik Vera, partner bij Nexxworks
“Het Oude Normaal is niet meer. Helaas zitten we ook nog niet in het Nieuwe Normaal. We hangen ergens tussenin en zijn zo de duistere Twilight Twenties binnengestapt: een periode waarin het Nieuwe Normaal wordt gevormd door een veranderende maatschappij, veranderende klanten en technologie, verwoestende gebeurtenissen zoals pandemieën, klimaatrampen, economische crisissen, etc. In die zin is Covid-19 een gigantische wake-up call.”
Schrijf u hier in:
|