‘500 couverts op vier dagen’. De quote zegt alles over het lekkere eten tijdens de Huisshow van Veldeman in Opglabbeek, maar dit keer ook over de aantrekkingskracht van het huisshow-verhaal. Geert Geerkens introduceerde niet alleen een pak nieuwe bedconcepten, maar ook een kersverse marketingmanager, Jolien Monnissen, die de voorbije weken zoet was geweest met het uitwerken van Moods, een boeiende indeling van de portefeuille ten huize Veldeman. Vier moods zijn uitgedokterd, met bijhorende moodboards en foto’s die ook aan de retailers zullen worden bezorgd: Essential, Icon, Sense en Omni. Van instap naar super de luxe bedcomfort, maar altijd trouw aan het dna van Veldeman, zijnde authentiek, Belgisch, goed gemaakt, kwalitatief afgewerkt en vaak less is more. Voor de fans van circulariteit was er ook goed nieuws: de Vel You matras is nog beter gemaakt en ligt nu echt zalig. Over de nieuwe manier van werken kon ‘ouwe rot in het vak’ Geert alleen maar besluiten: ‘we willen eerst inspireren en dan pas de producteigenschappen aan de klant meegeven.’ Een goeie zet! Hou deze newsletter trouwens in de gaten voor meer nieuws over Veldeman. Maar hou dat nog even stil…