De Mecam-Group blikt tevreden terug op de 4-daagse huisshow te Dilsen-Stokkem. Ronde vormen, zachte stoffen en technologische innovaties staan centraal in de vernieuwde showroom, herbouwd in volle Corona-periode. Op bezoek bij Mecam-Group, een vaste waarde in de Belgische markt.
Klant altijd centraal
Luc Meers: ‘Onze klanten zijn ons goedgezind omwille van ons totaalaanbod. We zetten zeer hoog in op een hoge servicegraad, zijn extreem flexibel en hanteren een performante dienst-na-verkoop. Onze klanten kunnen van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat rekenen op ons team vertegenwoordigers, die mee ons DNA en menselijk kapitaal vorm geven. Elk probleem wordt goed en snel opgelost. We zetten daar als gevestigde Limburgse waarde zeer sterk op in. Qua prijs zijn we ook niet gestegen in vergelijking met onze collega’s: we voerden slechts 2 verhogingen door, omdat we niet anders konden door een stijging qua grondstoffen en verhoogde inflatie.’
Trendsetter ipv trendvolger
Luc Meers: ‘We proberen ook zo vernieuwend mogelijk te zijn. We zijn trendsetter in plaats van trendvolger op het vlak van technologie, mechanieken/systemen, materialen en vormen. Met de Mecam-Group zetten we sterk in op de doelgroep 45-65. Mijn vrouw Christel ontfermt zich met Otium -care over de 65-+’ers, waarmee we de ziekenhuizen en zorgcentra bereiken. Met Ligna bereiken we young ones, de +20-jarigen. En ook met Autentix spelen we in op de wensen van de jeugd: de jongeren liggen graag, kijken meer TV, surfen mobiel en kijken Netflix. Voor elk wat wils’.