M.O.W. 2021 loopt dit jaar van 19 tot 23 september, maar dat gaat gepaard met de lancering van een gloednieuw platform – genaamd 360GradPlaza – dat als bedoeling heeft service aanbieders, marketeers en product-designers aan elkaar te koppelen. Dit toch wel nieuwe format zal een jaar actief blijven na de eigenlijke beurs. Plan is te verbinden en te inspireren en heel concrete bedrijfsinfo te geven aan wie ernaar zoekt. Naast de exposantencatalogus ligt de focus op talloze andere specialisten uit de wereld van procesoptimalisering, digitale distributie, omnichannel marketing, sustainability, retail design & technologie, logistics etc. Het platform wordt mogelijk gemaakt dankzij de financiële steun van moebel.de, Duitslands grootste zoekmachine op het vlak van design en meubelen.
Netwerken is belangrijk, zo weten de Duitsers, het gaat altijd om meer dan aan- en verkopen. Zeker in tijden waarin het digitale aspect niet langer onderschat mag worden.
Dit nieuwe concept is uitgewerkt door twee geroutineerde insiders en marketingstrategen: Julia Greven en Dirk Schröder. Extra inspiratie kwam van Arne Stock, die bij moebel.de het verschil maakt.
Hebben al toegezegd voor het platform: The Shopmacher, een bekend agentschap voor e-Commerce in Duitsland, ook Pixlip voor retail design en technologie, net als Vogelsänger, Europa’s grootste foto- en eventstudio.
Meer info op www.mow.de