De liveshopping première van de XXXLutz-groep op Black Friday kon veel kijkers boeien met de laatste trends en de vele aanbiedingen voor alles wat met inrichting te maken heeft. Voor het eerst konden klanten zich laten inspireren door een vermakelijke show op hun smartphone of tablet en online shoppen. Thema waarrond werd gewerkt: ‘Dek je kleine tafel’.
Een hoogtepunt waren de exclusieve vouchercodes, die de hoogwaardige inrichtingstrends tot echte koopjes maakten. ‘We zijn enthousiast over de ongelooflijke respons die we op voorhand hebben ontvangen voor het geplande live shopping-evenement’, zegt Konrad Nill, CMO (Chief Marketing Officer) bij XXXLutz Duitsland.
Het uitzendformaat zou vanaf nu regelmatig moeten plaatsvinden. Na elke live-uitzending is de opname nog 10 dagen beschikbaar op www.xxxlutz.de/live en later op het XXXLutz YouTube-kanaal. Alle evenementen worden vooraf aangekondigd op de socialmedia kanalen zodat de 650.000 fans op Facebook en 125.000 Instagram-volgers tijdig op de hoogte zullen zijn van aankomende shows.
Presentatrice Kati Conrads, bekend van teleshopping, verwelkomde de community in een uitnodigende sfeer in de stijl van een moderne huiskamer en stuurde de 45 minuten durende liveshopping show aan. Ondertussen kon de community vragen stellen over de producten en trends in de chat, die live werden beantwoord door het XXXLutz-team. Er werden in de loop van de show ongeveer 10 producten getoond.