Arctic Living toont haar troeven te Brussel. Het merk is geïnspireerd door de Arctic en richt zich op jonge consumenten tussen de 25 en 45 jaar die avontuurlijk zijn, genieten van het buitenleven en gefascineerd zijn door de noordelijke regio’s van de wereld. De eerste producten van het merk zijn boxsprings en slaapbanken, met in de toekomst een gefaseerde introductie van banken.
Betaalbaarheid, comfort en design
De toewijding van het merk aan betaalbaarheid, comfort en design zorgt ervoor dat consumenten genieten van producten van hoge kwaliteit zonder hiervoor diep in de portemonnee te hoeven tasten. ‘Wij bieden ook retailers zeer concurrerende prijzen, zodat ze hun klanten kwaliteitsproducten kunnen aanbieden tegen een scherpe prijs en een ver bovengemiddelde winstmarge. Ook vinden we snelle levertijden belangrijk zodat retailers zeker zijn van een snelle cashflow’.
De hele collectie wordt gepresenteerd tijdens de Meubelbeurs Brussel van 5 t/m 8 November in Brussel, hal 6, stand 111.
Bezoek voor meer informatie over Arctic Living en zijn producten de website van het merk op www.arctic-living.com.