Hoewel het barbecueën een gezellige gebeurtenis met vrienden en familie kan zijn, mag het af en toe wat anders. Met het oog op treat yourself is de nieuwe solo dining-trend een verfrissende afwisseling. Ook al ben jij de enige gast in restaurant “A La Casa”, je kan jezelf steeds ongestoord verwennen en all out gaan met het bereiden van een smakelijke maaltijd. Ook in de achtertuin, waar Barbecook met de draagbare Joya-barbecue het grillen letterlijk mee aan tafel schuift. Niet alleen plaats en installeer je het toestel zonder moeite, het opstarten gebeurt even vlot met het aluminiumbakje dat wordt gevuld met wokkels en briketten. Of het nu in je eentje, met een partner of kleine vriendengroep is, thuis barbecueën was nog nooit zo intiem en ingetogen.
Over Barbecook
Of het nu winter of zomer is, in de stad of op het platteland, de Belg en zijn Barbecook zijn een onafscheidelijk duo. En dat al sinds 1985, want toen stak Barbecook het vuur aan de lont en werd de eerste barbecue de tuin in gerold. Vandaag is het Belgische barbecuemerk een van de grootste spelers op de markt en staat het voor meer dan enkel barbecueën. Het evolueerde naar een belevingsmerk. Zijn esthetische en gebruiksvriendelijke houtskool-, gas-, elektrische en meeneembarbecues, maar ook plancha’s, rookovens, vuurschalen en een ruim assortiment barbecue-accessoires staan garant voor gezellige momenten met vrienden, familie of met z’n tweetjes.
Sinds 2019 bevindt Barbecook zich onder de vleugels van LivWise. LivWise brengt met een rijk assortiment aan onmisbare keuken- en woonaccessoires praktisch design binnens- en buitenshuis. LivWise is exclusief distributeur van een uitgebreid aanbod internationale merken gespecialiseerd in design keuken- en decoratie-artikelen, zoals Sistema, Kilner, Chroma, Crushgrind, en eigen huismerken Barbecook, Point-Virgule, Dotz en Rix.